خبر روز

۳۵۰۰ نفر از تاکسیرانان بالای ۷۰ سال تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند + جزئیات کامل

تاکسیرانانی که سن‌شان بالای ۷۰ سال است و تحت پوشش بیمه تکمیلی نبودند، شناسایی شده و تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند.

شادی مالکی، سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، با اعلام این خبر توضیح داد: « در جهت ارتقای خدمات رفاهی به تاکسیرانانی پایتخت، ۳ هزار و ۵۰۰ راننده تاکسی بالای ۷۰ سال که در طرح بیمه تکمیلی تاکسیرانان ثبت نام نکرده بودند، شناسایی شدند تا برای بیمه آنها اقدامات لازم صورت گیرد.»

به‌گفته ملکی،  ارتقای سطح سلامت تاکسیرانان و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در شهرداری برای ارائه خدمات درمانی مطلوب از اولویت‌های تاکسیرانی است.

او درباره سازوکار این اقدام، گفت: «سازمان تاکسیرانان با شناسایی رانندگان تاکسی بالای ۷۰ سال که در زمان ثبت‌نام موفق به ثبت بیمه درمان تکمیلی نشده‌ بودند، این افراد را به شرکت شهر سالم شهرداری تهران معرفی کرد. افراد فوق می‌توانند از خدمات پوشش بیمه درمان تکمیلی شرکت مذکور در طول سال جاری استفاده کنند و طی روزهای آینده از طریق پیامک به این عزیزان اطلاع رسانی خواهد شد.»

پیش از این هم، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آغاز فرآیند ثبت‌نام بیمه تکمیلی تاکسیرانان شهر تهران از ۷ بهمن خبر داده بود و گفته بود که با هدف ارتقای سطح سلامت و رفاه تاکسیرانان و  بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در شهرداری تهران برای ارائه خدمات درمانی مطلوب، برای نخستین‌بار طی سالیان اخیر، با همکاری شرکت شهر سالم که در حال حاضر عهده‌دار ارائه خدمات درمانی کارکنان شهرداری تهران است، این شرایط فراهم شده تا تاکسیرانان بتوانند از این خدمات تا سقف اعتبارات تخصیص داده شده، استفاده کنند. افراد تحت تکفل تاکسیرانان نیز در صورت پرداخت حق بیمه می‌توانند از خدمات بیمه تکمیلی درمان استفاده کنند.

رانندگان تاکسی می‌توانند اطلاعات و جزئیات بیشتر را درمورد نحوه ثبت‌نام و پیگیری بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی، در سایت ازکی بخوانند.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا