اطلاعات بیمه ای

با دعوت از دوستان‌تان جایزه بگیرید | افزایش جوایز کد معرف

انتخاب بهترین بیمه‌ از نظر قیمت، پوشش و شرایط مختلف دیگر با توجه به نیازهای متناسب با هر فرد، موضوعی مهم و گاهی پیچیده به نظر می‌رسد.
در این میان، استفاده از پلتفرم‌های آنلاین مانند ازکی می‌تواند به‌عنوان یک راه‌حل کارآمد و ساده برای انتخاب و خرید بیمه‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.
اما می‌دانستید که با معرفی ازکی به دوستان و آشنایان خود، نه تنها آن‌ها در اولین خریدشان تخفیف ویژه می‌گیرند، بلکه خودتان نیز از مزایای ویژه‌ای مثل شارژ حساب کاربری‌تان بهره‌مند می‌شوید؟
در این مقاله به بررسی نحوه‌ی دعوت دوستان به ازکی، استفاده از کد معرف و نکات مهم در این زمینه خواهیم پرداخت.

چطور دوستان‌مان را به ازکی دعوت کنیم؟

با استفاده از سیستم کد معرفی ازکی، شما می‌توانید دوستان خود را به راحتی به این پلتفرم دعوت کنید.
برای این کار کافی است وارد حساب کاربری خود شوید (یا در صورت نداشتن حساب کاربری ثبت‌نام کنید) و از بخش “حساب کاربری” کد معرف اختصاصی‌تان را دریافت کنید. این کد را می‌توانید از طریق پیامک، ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی از جمله: تلگرام یا واتس‌اپ با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید. وقتی دوستان‌تان از طریق این کد ثبت‌نام کرده و اولین خرید بیمه خود را انجام دهند، شما و آن‌ها هر دو از مزایای این سیستم بهره‌مند خواهید شد.

چطور از کد معرف استفاده کنیم؟

یکی از بخش‌های مهم سیستم کد معرف ازکی، استفاده از آن است. هر کاربر بعد از ثبت‌نام در ازکی یک کد معرف منحصر به فرد دریافت می‌کند که می‌تواند آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارد. هنگام خرید بیمه، دوستان‌تان باید این کد معرف را در قسمت مربوطه وارد کنند تا از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوند. علاوه بر این، با هر خرید موفق که با استفاده از کد معرف شما انجام شود، حساب کاربری شما نیز شارژ می‌شود. اگر برایتان این سوال پیش آمده‌است که حساب کاربری معرفی‌کننده چقدر شارژ می‌شود و معرفی‌شده چقدر تخفیف می‌گیرد، جدول زیر را ببینید:

نکاتی که در معرفی و کد معرف لازم است به آن توجه کنید

هنگام استفاده از سیستم کد معرف ازکی، توجه به چند نکته می‌تواند تجربه‌ی شما و دوستان‌تان را بهتر کند.

  • برای استفاده تخفیف‌ها، دوستان‌تان باید از کد معرف شما برای خرید اولین بیمه‌شان استفاده کنند.
  • فقط ۱۰ نفر از دوستان‌تان می‌توانند از کد معرف شما برای اولین خریدشان استفاده کنند.
  • هر زمانی که بخواهید می‌توانید از اعتبار حساب کاربری‌تان برای خرید بیمه استفاده کنید.

فرصت ویژه با معرفی دوستان

در این مقاله به بررسی نحوه‌ی دعوت دوستان به ازکی، استفاده از کد معرف و نکات مهم در این زمینه پرداختیم. حالا نوبت شماست که از این فرصت استفاده کنید. دوستان‌تان را به ازکی دعوت کنید، از کد معرف خود استفاده کنید و از مزایای ویژه‌ای که این فرصت فراهم می‌کند بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا