اطلاعات بیمه ای

ازکی کلاب؛ پر از تخفیف و جایزه ناب

باشگاه مشتریان ازکی یا «ازکی کلاب» برای قدردانی از همراهی همه کاربران ازکی راه‌اندازی شده است. ازکی‌ کلاب فرصتی بی‌نظیر برای استفاده از تخفیف‌های ویژه، کدهای تخفیف متنوع و شرکت در قرعه‌کشی‌های ماهانه و سالانه با جایزه‌های جذاب است. در این بلاگ، به بررسی مزایا و نحوه عضویت در ازکی‌ کلاب می‌پردازیم تا شما هم بتوانید از این فرصت‌های ویژه بهره‌مند شوید.

 ازکی‌کلاب چیست؟

ازکی‌ کلاب، باشگاه مشتریان ویژه کاربران ازکی است که برای کاربران آن طراحی شده. با عضویت در این کلاب، می‌توانید از تخفیف‌ها و مزایای متنوعی که برای شما فراهم شده است بهره‌مند شوید. این کلاب شامل: تخفیف‌های ویژه برای خرید انواع بیمه از وب‌سایت ازکی، کدهای تخفیف برای خدمات غیر بیمه‌ای و همچنین قرعه‌کشی‌های ماهانه و سالانه با جایزه‌های مختلف است.

 چطور عضو ازکی‌کلاب شویم؟

عضویت در ازکی‌ کلاب بسیار ساده و سریع است. فقط کافی‌ است در ازکی ثبت‌نام کرده و اولین خرید خود را انجام دهید. پس از اولین خرید، به صورت خودکار عضو ازکی‌ کلاب می‌شوید و می‌توانید از خدمات و مزایای آن بهره‌مند شوید.

 ازکی‌کلاب چه مزایایی دارد؟

با عضویت در ازکی‌کلاب می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید. از تخفیف و جایزه‌های بیمه‌ای گرفته تا خدمات غیر بیمه‌ای که می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در ادامه این مزایا را بیشتر با هم می‌بینیم:

تخفیف‌های ویژه برای خرید بیمه: اعضای ازکی‌ کلاب می‌توانند از تخفیف‌های ویژه برای خرید انواع بیمه از وب‌سایت ازکی بهره‌مند شوند.

کدهای تخفیف برای خدمات غیر بیمه‌ای: علاوه بر تخفیف‌های بیمه‌ای، اعضا می‌توانند از کدهای تخفیف برای خدمات غیر بیمه‌ای مثل: تخفیف استفاده از خدمات گردشگری، خرید لوازم آرایشی-بهداشتی و غیره نیز استفاده کنند.

قرعه‌کشی‌های ماهانه و سالانه: با جمع‌آوری امتیازات، اعضا می‌توانند در قرعه‌کشی‌های ماهانه و سالانه شرکت کرده و شانس خود را برای برنده شدن جایزه‌های متنوع امتحان کنند.

 محاسبه امتیازات چطور انجام می‌شود؟

امتیازات ازکی‌ کلاب بر اساس میزان خرید شما محاسبه می‌شود. هر خرید بیمه از ازکی امتیازات متفاوتی دارد که میزان آن را می‌توانید در انتهای هر خرید و همچنین در تاریخچه امتیازات مشاهده کنید. با جمع‌آوری این امتیازات می‌توانید از جوایز و خدمات مختلف ازکی‌ کلاب استفاده کنید.

 مدت استفاده از امتیازات چقدر است؟

هر امتیاز ازکی‌ کلاب تا ۴۰۰ روز پس از تاریخ دریافت معتبر است. پس از این مدت، امتیازات منقضی شده و دیگر قابل استفاده نخواهند بود.

 نکاتی که در استفاده از جوایز، مزایا و تخفیف‌‌ها در ازکی‌کلاب باید به آن‌‌ها توجه کنید!

استفاده از کد تخفیف: برای استفاده از کد تخفیف‌ها، به تاریخچه امتیازات خود مراجعه کنید و کدهای تخفیف معتبر را انتخاب کنید.

شرکت در قرعه‌کشی: با جمع‌آوری امتیازات بیشتر، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی‌های ماهانه و سالانه افزایش دهید.

اعتبار امتیازات: توجه داشته باشید که هر امتیاز تا ۴۰۰ روز پس از تاریخ دریافت معتبر است و پس از این مدت منقضی می‌شود.

شرایط استفاده از کد تخفیف: از هر کد تخفیف فقط یک‌بار می‌توانید برای یکی از خدمات استفاده کنید.

 تنها با خرید یک بیمه از سایت ازکی عضو ازکی‌کلاب شوید

ازکی‌ کلاب یک فرصت بی‌نظیر برای بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژه، کدهای تخفیف متنوع و شرکت در قرعه‌کشی‌های جذاب است. با عضویت در این کلاب، علاوه بر استفاده از خدمات بیمه‌ای متنوع، می‌توانید از جوایز و مزایای ویژه‌ای بهره‌مند شوید. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا به صفحه ازکی‌ کلاب بروید و از مزایا و جوایز آن بهره‌مند شوید!

سوالات متداول

۱. چطور از امتیازهای باشگاه ازکی استفاده کنیم؟

با امتیازهایی که جمع می‌کنید، می‌توانید برای خرید بعدی استفاده کنید. همچنین می‌توانید کدهای تخفیف، محصولات دیجیتال و کارت‌های هدیه را دریافت کنید.

۲. برای عضویت در باشگاه ازکی باید شرایط خاصی داشته باشیم؟

خیر، با اولین خرید بیمه به صورت خودکار عضو باشگاه ازکی می‌شوید.

۳. تا چه مدت می‌توانم از امتیازهای باشگاه ازکی استفاده کنم؟

 بعد از دریافت کد تخفیف، اعتبار آن را در بخش تاریخچه امتیازات مشاهده کنید.

۴. چطور می‌توانم از امتیازهایم استفاده کنم؟

امتیازهایتان را در بخش جوایز به کد تخفیف یا کارت هدیه تبدیل کنید.

۵. از هر کد تخفیف چند بار می‌توانم استفاده کنم؟

هر کد تخفیف فقط یک بار برای یکی از خدمات بیمه قابل استفاده است.

۶. اگر بیمه‌نامه‌ام را باطل کنم، چه اتفاقی برای امتیازهایم می‌افتد؟

در صورت ابطال بیمه‌نامه به هر دلیل، امتیازهای مربوط به آن بیمه نیز حذف می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا