اتاق خبر

بیمه تکمیلی رانندگان کامیون رایگان شد | شرایط بیمه تکمیلی کامیون داران

به گزارش مخبر نیوز طی مراسمی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، دبیر کانون انجمن‌‌های صنفی مؤسسات و شرکت‌‌های حمل و نقل جاده‌‌‌ای کالا ، مدیرعامل شرکت‌‌های بیمه گر، اعضای هیأت عامل و معاونین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، از قرارداد بیمه تکمیلی درمان و حوادث رانندگان بخش حمل ونقل جاده‌‌‌ای رونمایی شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان گفت: بر اساس تعهداتی که به رانندگان عزیز در سراسر کشور جهت برخورداری از خدمات بیمه تکمیلی درمان به صورت رایگان داده شد، این موضوع در دستور کار و پیگیری از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌‌‌ای قرار گرفت و به یاری خداوند هم زمان با میلاد باسعادت امام رضا (ع) قرارداد بیمه تکمیلی درمان و حوادث رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌‌‌ای کشور فی مابین شرکت‌‌های بیمه گر و کانون انجمن‌‌های صنفی کارفرمایان مؤسسات و شرکت‌‌های حمل ونقلی داخلی کالای کشور منعقد شد.

افراد مشمول بیمه تکمیلی رانندگان کامیون 900 هزار نفر از رانندگان به همراه همسر آن‌ها می باشند.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، متقاضیان می توانند تا تاریخ 15 مرداد ماه به مراکز صدور کارت هوشمند در استان محل زندگی مراجعه و نسبت به ثبت نام خود و همسر جهت بهره مندی از مزایای بیمه تکمیلی درمان و عمر و حوادث اقدام کنند.

بر اساس این گزارش داریوش امانی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌‌‌ای اظهار داشت: قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان کامیون فی مابین شرکت آتیه سازان حافظ وابسته به سازمان بیمه سلامت ایران و کانون انجمن‌‌های صنفی کارفرمایان مؤسسات و شرکت‌‌های حمل ونقل داخلی کالای کشور منعقد شده است.

سقف تعهدات در بیمه تکمیلی رانندگان کامیون و بیمه عمر و حوادث آن‌ها:

بیمه تکمیلی رانندگان کامیون تا سقف 7 میلیون تومان، در بخش تعهدات تخصصی مثل جراحی قلب تا سقف 14 میلیون تومان پوشش بیمه‌ای، در بخش هزینه‌‌های سرپایی نوع اول نظیر سونوگرافی و انواع اسکن‌ها تا سقف 500 هزار تومان، در بخش هزینه‌‌های پاراکلینیکی سطح 2 نظیر اسپیرومتری و جراحی مجاز سرپایی تا سقف 300 هزار تومان از سوی بیمه آتیه سازان حافظ پوشش داده می شود.

داریوش امانی همچنین از انعقاد قرارداد بیمه عمر و حوادث گروهی جهت 480 هزار نفر از رانندگان بخش حمل ونقل جاده‌‌‌ای کالا خبر داد و افزود: این قرارداد فی مابین شرکت بیمه زندگی خاورمیانه و شرکت کانون انجمن‌‌های صنفی کارفرمایان مؤسسات و شرکت‌‌های حمل ونقل داخلی کالای کشور منعقد شده است و هریک از بیمه شدگان مشمول خدمات سرمایه بیمه‌‌‌ای به مبلغ 10 میلیون تومان برای فوت و 5 میلیون تومان برای حوادث شغلی می شوند.

لازم به ذکر است که مدارک مورد نیاز برای بهره‌مندی از خدمات بیمه تکمیلی رانندگان کامیون شامل شماره شبای حساب بانکی راننده و مشخصات شناسنامه‌‌‌ای همسر (کارت ملی و شناسنامه) می باشد.

 

دکمه بازگشت به بالا