ازکی سلر

چطور از طریق ازکی سلر درآمد کسب کنم؟

یکی از بهترین گزینه‌ها برای داشتن درآمد، فروش آنلاین بیمه از طریق ازکی سلر است. با ازکی سلر نیازی به شرکت در آزمون‌های گرفتن نمایندگی یا داشتن محلی برای فروش درآمد ندارید. می‌توانید از هر کجا و در هر زمان آنلاین بیمه بفروشید و کارمزد آن را بگیرید. برای داشتن اطلاعات کامل درباره کسب درآمد از طریق ازکی سلر در ادامه با ما همراه شوید.

شرایط و مراحل عضویت در ازکی سلر

برای شروع کافی است که از صفحه اصلی سایت ازکی، گزینه «فروشنده شوید!» را انتخاب کنید یا مستقیم آدرس www.azki.com/seller را تایپ کنید تا وارد صفحه مرکز فروشندگان ازکی شوید. ابتدا شماره موبایل و اطلاعات اولیه را وارد کنید تا کد تایید برای شما ارسال شود.

فرم ثبت نام ازکی سلر را با دقت پر کنید و توجه داشته باشید که اطلاعات شما صحیح باشد. گام بعدی تایید قرداد با ازکی سلر است. بعد از ثبت شدن درخواست‌تان، حداکثر تا ۷۲ ساعت تقاضای عضویت شما در ازکی سلر بررسی می‌شود و در صورت تایید می‌توانید فعالیت‌تان را در ازکی سلر آغاز کنید.

در صورت تایید نشدن، کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و علت تایید نشدن را به شما اطلاع می‌دهند تا با اصلاح آن عضو ازکی سلر شوید. برای اطلاعات کامل‌تر درباره عضویت در ازکی سلر مقاله «نحوه ثبت‌نام در مرکز فروشندگان ازکی» را بخوانید.

درآمد نمایندگان بیمه از کجاست؟

نمایندگی فروش بیمه یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد است، چرا‌که ارتباط مستقیمی با زندگی و سرمایه مردم دارد و درآمد نمایندگان بیمه از کارمزد است. کارمزد درواقع درصدی از حق بيمه است كه شركت بيمه در ازای فروش هر بيمه‌نامه به نماينده يا كارگزار پرداخت می‌کند.

مؤسسات بيمه می‌توانند به شرط صدور بيمه‌نامه توسط نماينده علاوه بر كارمزد مقرر در اين آيين نامه، هزينه صدور به ميزان حداكثر ۵ درصد پرداخت نمايند.

«تبصره – هزينه صدور قابل پرداخت براي رشته بيمه مسئوليت شخص ثالث اجباری و مازاد اختياری آن و حوادث راننده حداكثر معادل 4 درصد است.»

عوامل تعیین‌کننده مقدار درآمد نمایندگان ازکی سلر

درصد کارمزد برای فروش هر نوع بیمه متفاوت است، مثلا برای فروش بیمه شخص ثالث ۳٫۵ درصد کارمزد دریافت می‌کنید، اما با فروش انواع بیمه مسئولیت ۲۰ درصد کارمزد می‌گیرید. به همین خاطر نوع بیمه‌ای که می‌فروشید، تاثیر زیادی در کارمزد شما دارد. البته در مقابل فروش بیمه شخص ثالث اجباری است و مشتری‌های خیلی زیادی دارد و می‌توانید در مدت کوتاه تعداد بیشتری از آن را بفروشید، در واقع باید باتوجه‌به خواسته‌های مشتری‌هایتان، نوع بیمه را انتخاب کنید تا بیشترین کارمزد را داشته باشید. شرکت‌های مختلف بیمه هم گاهی برای رشته‌های مختلف درصد متفاوتی را در نظر می‌گیرند.

از مزیت‌هایی که ازکی سلر برای نمایندگانش دارد، می‌توان به برگزاری انواع کمپین‌ها اشاره کرد. در این بازه‌های زمانی ممکن است به ازای درصدی از فروش، کارمزد بیشتری به شما پرداخت شود. برای اطلاع از زمان برگزاری این کمپین‌ها کافی است تا کانال‌های ارتباطی ازکی سلر در شبکه‌های اجتماعی را دنبال کنید.

میزان فروش هم بر روی درآمد شما تاثیرگذار خواهد بود، هرچه فروش شما بیشتر باشد، درصد کارمزدی که ازکی به شما پرداخت می‌کند، افزایش خواهد یافت.

از دیگر مزیت‌های همکاری با ازکی این است که در این همکاری شما هیچ نیازی به داشتن دفتر فروش نخواهید داشت و هزینه‌ای از این بابت پرداخت نخواهید کرد. در واقع بدون داشتن هیچ سرمایه اولیه‌ای می‌توانید کار خود را در ازکی شروع کنید.

راه‌های افزایش درآمد از فروش بیمه با ازکی

مهم‌ترین گام برای افزایش کسب درآمد از ازکی، حضور فعال است تا مشتری‌های خود را از دست ندهید و بتوانید هر روز مشتری‌های بیشتری را جذب کنید.

برای رضایت بیشتر مشتری‌ها پیشنهاد می‌کنیم هر بیمه‌ای را که مشتری به دنبال آن است، به او پیشنهاد کنید. در چنین شرایطی به فکر میزان سودی که از فروش آن بیمه‌نامه به دست می‌آورید نباشید، چراکه هر مشتری راضی می‌تواند افراد بیشتری را به شما معرفی کند و هر روز دایره مشتری‌های شما بزرگ‌تر خواهد شد.

ازکی شما را به یک شرکت بیمه محدود نمی‌کند. باتوجه‌به تقاضای افراد می‌توانید بهترین شرکت را به او پیشنهاد کنید یا از شرکتی که خودش تمایل دارد به او بیمه بفروشید. در واقع به خاطر محدود شدن به یک شرکت بیمه شما مشتری خود را از دست نخواهید داد.

برای افزایش هرچه بیشتر درآمد ما پیشنهاد می‌کنیم که بیمه‌های سازمانی از شرکت‌های بزرگ را هدف خود قرار دهید که حق بیمه زیادی دارند و درصد کامزد شما را به مقدار قابل توجهی افزایش می‌دهند. همچنین هزینه ارسال تمام بیمه‌نامه با ازکی خواهد بود و شما درگیر چنین هزینه‌ها و مشکلاتی نخواهید شد.

زمان واریز کارمزد در ازکی

در صنعت بیمه رایج است که شرکت‌های بیمه مبلغ کارمزد نمایندگان را به‌صورت ماهانه محاسبه می‌کند و در پایان هرماه کارمزد او را می‌پردازند، اما ما در شرکت ازکی هر هفته این کار را انجام می‌دهیم. یعنی در هر هفته شما کارمزد بیمه‌هایی را که فروخته‌اید و مشتری حق بیمه آن را پرداخت کرده‌است دریافت می‌کنید.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا